Masz pytania? Zadzwoń!

Reklamacje i zwroty

Warunki Reklamacji:

  1. Kupujący zobowiązany jest zgłosić sprzedającemu wady produktu niezwłocznie po ich wykryciu.

Zgłoszone wady produktu lub jego uszkodzenia przyjmowane są pod adresem

e-mail: reklamacje@swissmeyer.pl

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  • zdjęcie opisywanej wady,
  • dowód zakupu,
  • zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym
  1. Istotny jest sposób odbioru przesyłki:
  • Przy odbiorze KONIECZNIE prosimy sprawdzić paczkę w obecności pracownika firmy, która dostarczyła przesyłkę,
  • Sprawdzić czy zawartość jest zgodna z zamówieniem czy towar jest cały i nie uszkodzony czy jest dokument zakupu towaru. W razie jakichkolwiek niezgodności wymagane jest spisanie protokołu szkody przez przedstawiciela (kuriera) firmy doręczającej.

Tylko na tej podstawie będą rozpatrywane reklamacje towaru.

  1. Odebranie przesyłki od kuriera jest równoznaczne z zaakceptowaniem stanu towaru.
  • Po odebraniu przesyłki nie będą rozpatrywane reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych w transporcie ( mechanicznych).
  1. Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się z zawartością przesyłki, jego stanem oraz parametrami technicznymi przed montażem.
  2. Konsument który reklamuje towar ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy we własnym zakresie, nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy lub złożył reklamację.
  3. Kupujący który wysyła towar na reklamacje, jako nadawca paczki odpowiada za jej bezpieczny transport. W związku z tym, jeżeli towar dojdzie do sprzedającego uszkodzony, sprzedający będzie mógł pomniejszyć kwotę zwrotu proporcjonalnie do powstałych szkód lub może odmówić przyjęcia przesyłki. Ważne jest zadbanie o bezpieczne przygotowanie paczki.
  4. Dokonując zakupów, akceptują Państwo warunki i regulamin naszego sklepu.

Warunki Zwrotu:

  1. Klient, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Konsument który dokonuje zwrotu towaru ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy we własnym zakresie, nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy .

W przypadku zwrotu bez podania przyczyny, warunkiem zwrotu należności za towar będzie jego stan. Towar pownien być: nie uszkodzony, fabrycznie nowy, nie użyty, nie zamontowany, w stanie niezmienionym, kompletnym i bez śladów użytkowania.

  1. Kupujący który dokonuje zwrotu, jako nadawca paczki odpowiada za jej bezpieczny transport. W związku z tym, jeżeli towar dojdzie do sprzedającego uszkodzony, sprzedający będzie mógł pomniejszyć kwotę zwrotu proporcjonalnie do powstałych szkód lub może odmówić przyjęcia przesyłki. Ważne jest zadbanie o bezpieczne przygotowanie paczki.
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wkraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru ,cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Zwracany towar należy odesłać na adres:

VEGETEX
Stanisław Gieglis
Zdrojewo 86a
86-170 Nowe

  1. Koszt zwrotu towaru leży po stronie konsumenta, jeżeli ten wykonuje umowne prawo odstąpienia od umowy sprzedaży lub reklamacji.
  2. UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
  3. W przypadku zlecenia kuriera po odbiór towaru NIE ODPOWIADAMY ZA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU. Towar MUSI być zapakowany na palecie, w taki sposób jak został dostarczony.
  4. Dokonując zakupów, akceptują Państwo warunki i regulamin naszego sklepu.
Twój koszyk
0